piątek, 7 października 2016

Portale randkowe

Mnie też to trafiło...

Przetestowałem chyba już wszystkie i w końcu pozostałem na Sympatii. Najwięcej osób oraz najtańsza. Te inne to jakaś porażka, choć niektóre funkcje danych portali mają sens. Zainteresowania, osobowość itp.
Ale co z tego, jak i tak wszystko wychodzi na jaw po pierwszym kontakcie. Atrakcyjność fizyczna jest bynajmniej dla mnie pierwszych etapem, od którego powinniśmy zacząć poznawać drugą osobę.

Zupełnie nie rozumiem długich pogawędek przed pierwszą randką. Bynajmniej dla mnie to strata czasu. Jak widzę, że kobieta unika pierwszego kontaktu, to sobie odpuszczam. Najwidoczniej ona nie jest jeszcze gotowa, aby zbudować nowy związek.

Drogie Panie, ja wiem, że macie dużo roboty w postaci odsiania ziarna od plew, mówicie, że Sympatia to takie przerzucanie kompostu itd. Ale trzeba coś z tym zrobić. Jest ogromna masa zboczeńców, furiatów, zgorzkniałych ponów w średnim wieku szukających odskoczni od życia codziennego. Takich, którzy szukają kochanki. Ja t rozumiem, ale podejrzewam, ze Wy już znalazłyście na to sposób.

Nie wiem jak inni zaczepiają, ale wiem jedno mogę tylko pomarzyć, że wysyłając wiadomość do niewiasty, która mi się spodobała z opisu i ze zdjęcia (które nierzadko nie ma nic wspólnego z rzeczywistością) dostanę jakąkolwiek odpowiedź.
Niektóre to nawet w mój opis nie wejdą. Podejrzewam, że są zajęte konwersacją z jakimś przystojniakiem ;) pompując swoje ego.

I tu jest ułomność tego portalu. Ja strasznie nie lubię prowadzić rozmów z wieloma osobami na raz, zwierzając się ze swoich planów itp. Dlatego dążę do jak najszybszego kontaktu. Nie mam nic do ukrycia, mogę nawet podać namiary na swoje konto na FB, gdzie każda z Pań do wie się o mnie bardzo wielu rzeczy. Zobaczy aktualne zdjęcia i to czym zajmuję się na co dzień.

To niweluje taką barierę zaufania i pokazuje moje czyste intencje. problem w tym, że wiele kobiet tłumaczy się tym, że nie ma FB. A ja do cholery chciałbym też zobaczyć zdjęcia, z kim się zadaje, czym się interesuje. Tego niestety nie zawsze można w krótkiej rozmowie przez czat stwierdzić.
Te konta bez zdjęcia, to zazwyczaj kobiety w związkach, brzydkie albo celebrytki bądź osoby piastujące ważne stanowiska.

Nie mówię, że nie można spotkać wartościowych osób na Sympatii, z którymi można wejść we wstępną fazę budowania związku. Niedawno zakończyłem taki związek, które trwał 13 miesięcy.
Nie wyszło, ale o tym innym razem.

Drodzy panowie i drogie panie. Jakie są Wasze doświadczenia w tym temacie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz